• Semasa

    SAYU !! Sayang Kenapa Tinggalkan Mama.. Adik Zahirah Maut Pulang Dari Sekolah (8 Gambar) - Al Fatihah





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    SAYU !! Sayang Kenapa Tinggalkan Mama.. Adik Zahirah Maut Pulang Dari Sekolah (8 Gambar) - Al Fatihah

    Klang : 8 Ogos 2016 genap lah 7 tahun usia adik Afyna Zahirah masih jelas keriangan diri nya bersama mama nya memotong kek harijadinya, hari ini usia adik Afyan 7 tahun 1 bulan 22 hari, adik Afyan telah pergi dijemput ilahi.
    Adik Afyna murid perempuan tahun satu maut selepas motosikal diboncengnya melanggar kereta di Jalan Paip, Meru, di sini, petang tadi.
    Dalam kejadian 1.10 petang itu, mangsa dikenali sebagai Afyna Zahirah Abdul Muiz, 7, maut di lokasi kejadian manakala penunggang motosikal iaitu Zaimizan Jamali, 38, patah tangan kiri.




    Pegawai Turus Trafik Selangor, Deputi Superintendan Sahimi Husin berkata, kejadian dipercayai berlaku apabila motosikal dinaiki kedua-dua mangsa dari arah pekan Meru menghala ke Puncak Alam melanggar bahagian bucu bekalang kereta ketika cuba memotongnya.
    Katanya, kereta terbabit dipercayai hendak membelok ke kanan menuju ke kawasan perumahan dan berikutan perlanggaran itu, kedua-dua mangsa tercampak ke lorong kanan.
    "Keadaan cuaca baik dan cerah, permukaan jalan kering dan tidak terdapat kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan kemalangan.
    "Polis meminta saksi yang melihat kejadian supaya tampil bagi membantu siasatan," katanya kepada Harian Metro.
    Beliau berkata, mayat mangsa dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) Klang untuk bedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad