• Semasa

    Fared tidak stabil dan kritikal kini bertarung nyawa di ICU..doa kan Fared - Luahan Ibu (8 Gambar)





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Fared tidak stabil dan kritikal kini bertarung nyawa di ICU..doa kan Fared - Luahan Ibu (8 Gambar)

    Fared tidak stabil dan kritikal kini bertarung nyawa di ICU..doa kan Fared - Luahan Ibu (8 Gambar)  - Seorang remaja Fared Iskandar terlibat dalam kemalangan  kampung lambar labu pada 28 April lalu kini bertarung nyawa di ICU selepas dilakukan pembedahan betulkan tulang punggung dan put a cage BG mengelakkan pendarahan yg berterusan pada bahagian itu.

    Dalam kejadian pada 28 April lalu Farid yang menunggang motosikal telah terlibat dalam kemalangan dengan sebuah lori yang mengakibatkan pendarahan yang teruk dari pinggang nya terutama bahagian punggung.

    Mengikut ibu nya Noriza "  Farred Iskandar dikhuatiri akan terkena infection or jangkitan kuman...he is really not in stabil and good condition...saya mohon jasa baik semua dan doakan agar farred Iskandar dipermudahkan n diberikan kesembuhan...semoga doa anda semua dapat sedikit sbyk membantu...in Sya Allah. "






    Ibu nya juga menyeru saksi kejadian tampil membantu nya bagi mengetahui punca sebenar kemalangan terbabit " 

    Assalam semua...mohon sesiapa yg ada nampak n berada ditempat semasa kejadian anak Sya accident smlm wassap n bgtu Sya tentng kejadian semalam....Sya perlukan info tentang kejadian....harap tampil n bg info pada Sya yea...n pada semua yg membantu anak Sya smlm jutaan terima kasih Sya ucapkan..hanya Allah dapat membalas nya.. maaf andai Sya x dapat membalas msg n komen² kawan2 Sb Sya terlalu sibuk uruskan anak.... Keadaan terkini Farred masih lagi kritikal n mohon semua doakan agar segalanya dipermudahkan....ini semua Perancangan Allah... Saya redha...andai saya n anak ada buat kesalahan dengan sengaja atau tanpa sengaja saya mohon ampun dah maaf bg pihak saya n anak saya ..Farred Iskandar bin Amar Haidi....semua kekhilafan datang dari kami sndri....mohon doa agar Farred sembuh seperti sedia kala... Aamiin yra... " .

    Info terbaru dari ibunya 13 jam lalu Fared kini di ICU tidak stabil dan kritikal "

    Assalam semua..maaf KLU Sya x mnjwab panggilan atau msg dri anda semua...today is a hectic day..terlalu sibuk uruskan anak Fared Iskandar...dia masih tidak lagi stabil...mohon doakan kesembuhan dia n kip praying.. sya pun masih belum pulih sepenuhnya dri pembedahan sebelum ini. Apa pun terima kasih kepada semua yg mendoakan n menziarahi anak Sya..terima kasih yg x terhingga..update terkini..dia masih tidak stabil n kritikal..baru sahaja selesai menjalani pembedahan pelvic..sekarang sudah dipindahkan ke ward ICU tingkat 5 htj....pada sesiapa yg ingin menziarahi anak Sya bolehlah DTG esok tetapi hanya pada waktu melawat n diharap tidak menyentuh atau pegang ...takut terkena infection...Dia btul² kritikal n blm stabil..apa pun Sya redha n sentiasa berdoa agar ada keajaiban berlaku pada Farred...in Sya Allah..sekali lagi Sya ucapkan jutaan terima kasih pada anda semua yg byk bg sokongan pada Sya n anak... Serta doa² nya....in Sya Allah..... " 

    Sama-sama kita doakan agar Farid terus kuat untuk menempuhi tempoh kritikal dan kembali pulih macambiasa, pada ibu nya yang amat sedih dengan apa yang berlaku semoga tabah.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad