• Semasa

    "Masalahnya, saya jatuh cinta semula dengan ex walaupun dia isteri orang"





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    "Masalahnya, saya jatuh cinta semula dengan ex walaupun dia isteri orang"

    "Masalahnya, saya jatuh cinta semula dengan ex walaupun dia isteri orang" - Tiada penyakit, mencari penyakit. Biarpun luahan tidak bernama, namun netizen mengecam tindakan lelaki ini yang dianggap tidak bersyukur dengan apa yang ada. 

    Mana tidaknya, perkahwinannya yang sedia ada telah dikurniakan empat cahaya mata. Namun hatinya masih tidak setia dan berpaling tadah apabila terjumpa semula bekas teman wanitanya. 

    "Saya seorang suami dan bapa kepada empat orang anak. Masalah saya, saya jatuh cinta semula dengan ex saya yang asalnya kami telah bersetuju untuk menjadi abang adik (angkat). Tetapi hati saya tak boleh melupakan dia biarpun sudah puas mencuba. 

    "Dia juga telah menjadi isteri orang dan saya tak salahkan dia. Dia tidak menganggu rumah tangga saya pun. Malah dia cukup menyampah jika terserempak dengan saya. Annoying katanya. 

    "Tetapi semakin dia melarikan diri, semakin hati ini makin kuat menyayangi dia. Dia istimewa. 

    "Lagi seminggu mahu merisik, dia putuskan hubungan apabila mendapat tahu yang saya adalah suami orang. Tetapi lelaki boleh kahwin empat, bukan? Macam manalah saya mahu mendapatkan dia semula?" katanya di laman Facebook Kisah Rumah Tangga

    Dalam masa yang sama, lelaki itu meminta netizen tidak mengecamnya. Meskipun dia sudah beristeri dan punyai empat orang anak, terdetik di hatinya untuk membawa lari saja bekas teman wanitanya itu. 

    Sementara itu, netizen tidak dapat menahan diri dari mengecam perbuatan lelaki terbabit dan menganggapnya kekurangan akal sehingga lalai dan bertuhankan nafsu. 

    "Adududu cik abang oi. Bawa-bawalah bertaubat. Dia tu bini orang. Kau jangan sampai bini kau pula yang annoying dengan kau. Tak sedar diri, mati lagi baiklah. Menyakitkan hati anak bini saja tau," kata Ummi Zahira Amani. 

    "Dah dia bini orang, jadah apa kau nak pergi merisik, babi?" kata Olivia Hedwig. 

    "Cuba bayangkan kalau ada lelaki yang tergila-gilakan isteri kau. Tak ke naya?" kata Siti Nur Hazwani. 

    1 comment:

    1. Selamat hari semua, nama saya Aria Nuno saya berasal dari singapura saya ingin mengucapkan terima kasih yang besar kepada Dr Ajobi atas kekuatan magis yang dia gunakan untuk mengembalikan ketenangan kembali ke perkahwinan saya. Setelah 7 tahun berkahwin dengan suami saya, Encik Nuno Fernando, dia memutuskan untuk meninggalkan saya dan dua anak saya untuk wanita lain, ketika saya melayari suatu hari Isnin pagi, saya melihat sebuah pos mengenai Dr Ajobi bagaimana dia menggunakan kekuatan ajaibnya untuk membantu orang yang saya putuskan untuk menghubungi dia untuk pertolongan juga saudara dan saudari saya percaya Dr Ajobi memberitahu saya apa yang harus saya lakukan dan wang yang dia minta saya bayar untuk membeli bahan asli untuk kerja saya setelah 7 hari suami saya yang tidak menelefon, dipanggil untuk mengatakan maaf kerana meninggalkan saya dan anak-anak. Sekarang kami bahagia hidup bersama seperti sebelumnya saya katakan Tuhan memberkati anda Dr Ajobi atas karya yang luar biasa. Dr Ajobi juga membantu dalam masalah berikut:
      1. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN KANSER
      2. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN DIABETES
      3. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN STROKE
      4. JIKA ANDA MAHU KEMBALI EX ANDA
      5. JIKA ANDA TIDAK BOLEH MENINGGALKAN WANITA
      6. JIKA ANDA TIDAK BOLEH MENDAPAT KEHAMILAN
      7. JIKA ANDA INGIN PROMOSI BERGANDA DI TEMPAT KERJA ANDA
      Maklumat hubungan Dr Ajobi adalah seperti berikut:
      NOMBOR TELEFON: +2349059178529
      NOMBOR WHATSAPP: +2349064706881
      ALAMAT E-mel: drajobispell@outlook.com

      ReplyDelete

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad