• Semasa

    Inilah Cara Dapat Balik Duit Jika Ditipu Peniaga Online .. JAGA JAGA PENIPU BANYAK DALAM GROUP IKLAN NI !!





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]


    Inilah Cara Dapat Balik Duit Jika Ditipu Peniaga Online .. JAGA JAGA PENIPU BANYAK DALAM GROUP IKLAN NI !!

    Zaman teknologi semakin canggih. Perniagaan atas talian semakin popular seiring dengan meningkatnya pengguna laman sosial seperti facebook dan instagram. Atas peluang ini, ada pihak yang mengambil kesempatan untuk menipu dalam perniagaan atas talian ini. Mereka menyangka dengan transaksi wang secara online tanpa bersua muka boleh menyelamatkan mereka dari ditangkap oleh pihak berkuasa. Jika kena caranya, mereka pasti tumpas tetapi pembeli barangan secara online ini perlu menyimpan butiran peniaga online ini seperti nombor akaun bank dan nombor telefon.

    Tetapi apa yang dikongsikan oleh Suzana OA di dalam Group Miri Community tampak lebih efisien dan lebih cepat untuk langkah mendapatkan kembali duit anda secara pantas sekiranya ditipu oleh peniaga online.

    Hanya buat mereka yang pernah d tipu peniaga on9 n cara nak tebus duit balit dr c penipu.. Hari ini saya nak share cara untuk mendapatkan duit apabila buyer di tipu melalui transaksi online.
    Senang saje dan dengan menggunakan cara ini, anda pasti akan dapat balik wang anda…

    1. Tak Perlu Update Facebook

    Apabila dah kena tipu, 1st thing… Ini penting… Mesti ingat….

    1st yang kita kena buat, JANGAN UPDATE FACEBOOK… Tak guna update facebook.. Takkan dapat balik duit punya…

    2. Buat Laporan Polis
    2nd, kita buat report polis.. Dalam report tak payah nak cakap banyak… Tak payah nak kata benda Tak sampai la kena tipu la ke ape2… Kalau awak boleh report kena tipu barang Tak sampai, seller boleh report kata dah sampai… & cerita ini Tak akan habis punya… Buyer cakap Tak dapat, seller cakap dah send … Mmg bukan tanggungjawab polis atau bank nak selesaikan masalah ini… Diorang Xde kerja lain ke? Takkan nak settle kes mcm ni je… So biasanya diorang Tak follow up… So ape kita nak buat?? Dah lah kena kencing… Bazir masa dan bazir petrol pulak sekarang…

    3. Isi Laporan Untuk Tindakan Bank

    3rd, masa report tuliskan sahaja, SAYA TELAH MEMASUKI WANG KE ACCOUNT YANG SALAH, REPORT INI BERTUJUAN UNTUK RUJUKAN PIHAK BANK. Report ini kena buat sebab Tak buat, bank pulak Tak layan….

    4. Pergi ke Bank

    Bila dah buat report mcm ni, teruskan ke BANK dan tunjuk report, biasanya, BANK AKAN MENGARAHKAN PIHAK BERKENAAN UNTUK MEMULANGKAN WANG KEPADA ANDA…


    Ramai yang akan tanya, ehhhh… Boleh keh macam ni? Saya silap bank in bukan salah sesiapa…

    Jawapannya PASTI BOLEH… Kalau orang salah bank in 20,000 kat account kamu, kamu ingat Tak payah pulangkan ke?? Ingat boleh withdraw guna duit tu pastu update FB “YAY!! Ada orang tersalah bank in kat aku 20 ribu.. Best giler aku aku shopping beli banyak2 #VAPORSHARK” Mesti Tak boleh maaaa… Kena return juga mah… Kalau tak return, tunggu la Surat mahkamah ke ape2.. Tapi saya pasti anda Akan balik balik wang anda…

    13 comments:

    1. Assalam sis.. Walau dah dua minggu bolehbke dpt balik.kalau kita buat report polis tu.. Yg cskap tersalh masuk duit.

      ReplyDelete
    2. Tadi saya pergi bank. Bank cakap susah nak dapat duit tu balik

      ReplyDelete
    3. sesiapa boleh berjaya buat cara ini ? sya pun mau cuba

      ReplyDelete
    4. Saya pun kena dah bayar barang tak dapat

      ReplyDelete
    5. Polis layan ke kalau Kita buat report

      ReplyDelete
    6. Adakah anda pernah ditipu melalui mata wang kripto atau cara lain?? cuba Pakar Pemulihan Dana Global mereka membantu saya mendapatkan semula 58,000 dolar saya daripada penipu ( w w w. gfrexperts. com

      ReplyDelete
    7. Maybank
      164388829501
      Mohd Hisyam

      Maybank
      155041043797
      Azrin

      SCAMMER ALERT!

      ReplyDelete
    8. https://www.facebook.com/sabahan.fm/photos/cara-dapatkan-duit-yang-di-scamhi-guys-remember-i-ada-share-before-this-yang-i-k/10159355137010149/

      Boleh baca tips di atas untuk dapatkan duit anda balik. In Shaa Allah kalau ada rezeki, after 3 weeks boleh dapat balik duit. Kita usaha dulu baru redha and tawakal okay!

      ReplyDelete
    9. Saya telah ditipu sebanyak $96,000 oleh sekumpulan penipu dalam talian, saya sangat hancur dan ingin menamatkan hidup saya, tetapi bernasib baik seorang rakan saya memperkenalkan saya kepada pasukan penyiasat penipuan ini, "(Pakar Pemulihan Dana dan Aset)" dan mereka membantu saya dapat balik duit saya. Saya tidak percaya pada mulanya, ia seperti satu keajaiban. Mereka memulangkan semua wang saya kembali kepada saya dalam tempoh yang sangat singkat. Semuanya terima kasih kepada kawan baik saya yang memperkenalkan saya kepada pasukan penyiasat penipuan ini. Saya seorang wanita yang bahagia sekali lagi. Anda boleh mencubanya jika anda pernah ditipu sebelum ini. Mereka akan membantu anda mendapatkan semula wang anda. Ini adalah laman web mereka (www.farecoveryspecialists.com). Saya memberi jaminan kepada anda bahawa perkhidmatan mereka sangat pantas dan boleh dipercayai.

      ReplyDelete
    10. Saya telah ditipu sebanyak 150,000 dolar oleh sekumpulan penipu dalam talian, saya sangat kecewa dan ingin menamatkan hidup saya, tetapi nasib baik seorang rakan saya memperkenalkan saya kepada pasukan penyiasat penipuan ini, "(Pakar Pemulihan Dana Global)" dan mereka membantu saya dapatkan kembali wang saya. Saya tidak percaya pada mulanya, ia seperti satu keajaiban. Mereka memulangkan semua wang saya kembali kepada saya dalam tempoh yang sangat singkat. Semuanya terima kasih kepada rakan baik saya yang memperkenalkan saya kepada pasukan penyiasat penipuan ini. Saya kembali menjadi wanita yang bahagia. Anda boleh mencubanya jika anda pernah ditipu sebelum ini. Mereka akan membantu anda mendapatkan semula wang anda. Ini ialah tapak web mereka (w w w. gfrexperts . com)

      ReplyDelete
    11. Adakah anda telah ditipu? adakah anda mahu memulihkannya? cuba Pakar Pemulihan Dana Global di ( w w w. gfrexperts .com )
      Mereka membantu saya mendapatkan semula 48,000 dolar yang saya hilang kepada penipu. Cuba mereka dan dapatkan wang anda dipulihkan

      ReplyDelete
    12. Saya adalah mangsa penipuan yang sama dan saya telah ditipu oleh binari platform pilihan Saya kehilangan kira-kira $141,000.00 kepada 2 syarikat Forex berbeza. Ia benar-benar masa yang sukar untuk saya kerana itu sahaja yang saya ada. Tidak sehingga saya dirujuk kepada Lallroyal .org ( Syarikat pemulihan) yang pakar dalam pemulihan dana yang hilang daripada sebarang penipuan dalam talian atau Penipuan Pelaburan. Pendek kata, saya mencuba mereka dan mereka berjaya membantu saya memulihkan semua yang saya hilang Dari platform, Saya terkejut kerana saya tidak percaya ini mungkin, dan orang ramai memberitahu saya saya tidak boleh mendapatkannya kembali. Saya gembira dapat mendapatkan semula milik saya dan anda boleh mencuba. syarikat juga.Saya jamin kejayaan.

      ReplyDelete

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad