• Semasa

    Budak Lelaki 5 Tahun Terselamat Keracunan Yang Sukar Kerana Tumbuhan Ini: Hampir Kita Semua Memilikinya di Rumah !!





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Budak Lelaki 5 Tahun Terselamat Keracunan Yang Sukar Kerana Tumbuhan Ini: Hampir Kita Semua Memilikinya di Rumah !!

    boy
    Kanak-kanak itu jatuh ke dalam anaphylactic kejutan, dan doktor telah hampir tidak mampu untuk mengetahui apa yang berlaku dan diselamatkan Allah dalam masa.

    Kita semua suka untuk mempunyai tumbuh-tumbuhan dalam rumah kita. Mereka membersihkan udara, membawa tenaga positif ke dalam rumah kami dan sangat bagus Cari. Tetapi kita harus sangat berhati-hati kerana terdapat tumbuh-tumbuhan berbahaya yang mengandungi sebatian toksik.

    budak lima - tahun boyA Esteban dimainkan semula di rumah, dan tiba-tiba mula mengadu kesakitan yang teruk dalam perut beliau. Ibu bapanya fikir ia hanya sakit biasa di dalam perut, kerana Esteban memakan terlalu banyak gula-gula.

    Tetapi selepas beberapa waktu, beliau mengalami kesakitan yang lebih kuat, jadi ibu bapanya ketakutan segera membawanya ke hospital. Para doktor telah mendapati bahawa anak mereka mengalami keracunan berbahaya!

    Selepas pertimbangan yang panjang dan percubaan doktor untuk mengetahui apa yang berlaku, tiba analisis – dalam darah kanak-kanak lelaki yang telah ditemui sifat majmuk dengan loji rumah bahawa kebanyakan orang telah di rumah – Dumb rotan.

    Esteban Mali yang dialami dan kejutan anaphylactic, yang mengancam nyawa reaksi alahan yang memerlukan tindakan segera. Mujurlah, doktor telah dapat menyelamatkan dia dalam masa.

    Ada pakar berfikir bahawa tumbuhan ini adalah beracun kerana dengan enzim proteolytic yang mengurangkan pengeluaran histamine. Jika anda mengunyah daun tumbuhan ini, Kristal ini boleh menyebabkan Bahang sementara dan erythema. Mengunyah dan menelan mengakibatkan gejala-gejala yang ringan sahaja, dan doktor menganggap bahawa budak itu telah ditelan daun loji.

    Sumber: http://stil.kurir.rs/medicina/decak-5-preziveo-tesko-trovanje-ovom-biljkom-bukvalno-je-svi-imamo-u-kuci-clanak-52616

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad