• Semasa

    Bagaimana Untuk Membunuh 12 Jenis Kanser Dengan Lemon Organik Beku ? INILAH CARANYA...





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Bagaimana Untuk Membunuh 12 Jenis Kanser Dengan Lemon Organik Beku ? INILAH CARANYA...

    Apabila saya mendapat ini dari seorang rakan, saya berada di utter kekufuran. Jadi, aku Googled kepada fakta-fakta yang saya, dan memang Ya ia memang benar. Bottom line semua orang harus membekukan lemons!

    lemon-freze


    Jadi mengapa membekukan lemons?


    "Satu kajian baru menunjukkan buat pertama kalinya bagaimana limonoids, sebatian semulajadi yang hadir lemons dan lain-lain buah-buahan citrus, menghalang kedua-dua ER + dan pertumbuhan sel-sel kanser payudara ER. Ini sheds cahaya baru mengenai kepentingan buah-buahan citrus untuk pencegahan kanser payudara dan menyokong lepas kajian yang menunjukkan pengambilan buah-buahan boleh mengurangkan risiko kanser payudara."

    Semua jenis orang akan mengatakan bahawa lemon keseluruhan yang harus digunakan dengan apa-apa yang sia-sia. Bukan sahaja untuk manfaat kesihatan yang jelas tetapi juga untuk rasa menakjubkan!

    Bagaimanakah caranya?


    Mudah, ambil lemon organik, basuh dan kemudian meletakkannya di dalam penyejuk beku. Sebaik sahaja ia terbeku anda mendapat apa-apa adalah perlu untuk memarut atau cincang dalam limau keseluruhan tanpa walaupun mengelupas terlebih dahulu.

    Kemudian Tabur ia pada salad anda, ais krim, sup, bijirin, MI, sos spageti, atau apa sahaja. Tanpa memegang dihalang. Apa yang anda akan hadapi adalah bahawa apa sahaja anda Tabur ia terakhir akan mengambil pada rasa yang anda tidak pernah alami sebelum.

    Mengapa saya akan melakukan ini? Kerana mengupas lemon mengandungi 5 hingga 10 kali lebih banyak vitamin daripada jus lemon sendiri dan mengupas di bahagian yang biasanya dibazirkan. Bukan itu sahaja, tetapi mengupas dalam membantu menyingkirkan toksin di dalam badan.

    Tetapi tunggu, ada lagi. Lemon adalah berkesan dalam membunuh sel-sel kanser kerana ia didakwa 10,000 lebih kuat dari kemoterapi.

    Ini tidak diturunkan kerana terdapat orang di luar sana yang mahu membuat versi sintetik, toksik yang akan membawa mereka keuntungan yang besar. Warna Monsanto.

    Berita baik adalah bahawa rasa lemon menyenangkan dan tidak menyerahkan ngeri kesan kemoterapi.

    Apa yang pelik adalah orang rapat akan mempertahankan fakta ini supaya tidak menjejaskan pendapatan untuk orang-orang yang mendapat keuntungan daripada penyakit lain.

    Satu lagi aspek menarik lemon tersebut adalah bahawa ia mempunyai kesan yang luar biasa terhadap sista dan tumor. Ada yang mengatakan lemon itu adalah ubat yang telah terbukti menentang semua jenis kanser.

    Bukan itu sahaja. Ia mempunyai kesan anti-mikrob terhadap jangkitan bakteria dan kulat; memang berkesan ke atas parasit dan cacing; Ia mengawal tekanan darah yang terlalu tinggi; Ia bertindak sebagai seorang anti depressant; Ia melawan tekanan dan gangguan saraf.

    Sumber maklumat ini, walaupun tidak secara khusus dinamakan, adalah salah satu pengeluar dadah terbesar di dunia. Mereka seterusnya berkata bahawa selepas lebih daripada 20 makmal ujian sejak tahun 1970, ekstrak yang mendedahkan bahawa ia merosakkan sel-sel malignan dalam 12 jenis kanser, termasuk usus, payudara, prostat, paru-paru dan pankreas dan bahawa sebatian pokok limau adalah 10,000 kali lebih berkesan daripada produk Adriamycin, iaitu sejenis ubat yang biasa digunakan chemotherapeutically di dunia untuk melambatkan pertumbuhan sel-sel kanser.

    Lebih-lebih, ini jenis terapi dengan ekstrak lemon hanya memusnahkan sel-sel kanser malignan dan tidak menjejaskan sel-sel sihat.

    Proses ini adalah mudah: Beli lemon organik untuk, basuh, pembekuan itu, ia memarut dan meletakkan ia pada segala-galanya yang anda makan.

    Ianya bukan sains roket. Allah meletakkan barangan di planet ini untuk mengekalkan badan yang sihat. Perbadanan menyembunyikan maklumat ini dan mencipta sintetik untuk merawat penyakit. Bahan kimia sintetik itu mewujudkan gejala-gejala lain dari yang ditelan yang memerlukan ubat-ubatan lain untuk memerangi gejala-gejala ini.

    Dan jadi kitaran yang berterusan, yang equates kepada keuntungan besar yang datang dari niat yang terang-terangan untuk memastikan tubuh yang sakit dan menumpaskan semulajadi makanan healing, mineral dan modaliti, Semua dipungut oleh media arus perdana tidak menjejaskan pendapatan pengiklanan dolar, dan payoffs kepada ahli-ahli politik tidak meluluskan undang-undang yang akan banyak memberi manfaat kepada rakyat.

    Jika kita tidak mengambil tanggungjawab untuk diri kita sendiri dan menentang arus perdana bijian, kami akan pasti terus "trick" keseluruhan hidup kita.

    Sumber: http://www.healthy-holistic-living.com/right-mind-freezes-lemon.html?t=snths

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad