• Semasa

    PELIK. Anjing Ini Tiap² Malam Tenung Pemiliknya Sehingga Lelaki Itu Tidur, Selepas Disiasat Rupa²nya...





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    PELIK. Anjing Ini Tiap² Malam Tenung Pemiliknya Sehingga Lelaki Itu Tidur, Selepas Disiasat Rupa²nya... - Baru-baru ini, natiezen warga China membela seekor anjing baka Golden Retriever yang diambil dari tempat perlindungan haiwan. Keluarganya sgt suka dan menyayangi anjing itu kerana ia benar-benar comel dan taat.

    PELIK. Anjing Ini Tiap² Malam Tenung Pemiliknya Sehingga Lelaki Itu Tidur, Selepas Disiasat Rupa²nya...

    Walau bagaimanapun, anjing itu mula berkelakuan aneh apabila malam menjelma. Menurut para Sarjana, anjing itu akan tinggal di luar bilik tidur setiap malam dan melihat beliau kerana beliau jatuh tidur.


    PELIK. Anjing Ini Tiap² Malam Tenung Pemiliknya Sehingga Lelaki Itu Tidur, Selepas Disiasat Rupa²nya...


    Sumber: Sinchew pada mulanya dia fikir anjing berkelakuan seperti itu kerana ia tidak biasa dengan persekitaran baru. Tetapi selepas beberapa lama, tabiat aneh anjing itu tidak hilang. Dan beliau tersebut telah sering disekat oleh pergerakan anjing pada waktu malam. Untuk memastikan anjing tidur pada waktu malam, pemilik memainkan dengannya pada siang hari untuk pembuangan tenaga.

    Tetapi yang tidak bekerja serta anjing itu akan mempunyai cukup tenaga di pintu beliau untuk melihat dia tidur. Kerana bimbang bahawa anjing itu mungkin mempunyai beberapa masalah kesihatan, beliau membawa anjing itu kepada doktor haiwan untuk pemeriksaan.

    Doktor haiwan menjumpai apa-apa yang tidak kena dengan anjing itu dan ia adalah dalam keadaan yang baik. Terdesak untuk misteri ufuk langit, dia pergi semula ke tempat perlindungan haiwan di mana anjing itu telah diguna pakai untuk mencari jawapan.

    Selepas pembelajaran tabiat pelik anjing itu, pekerja itu daripada tempat perlindungan haiwan memberitahunya bahawa pemilik terdahulu anjing itu secara senyap-senyap sneaked anjing itu keluar dari rumah dan dihantar ke tempat perlindungan haiwan pada waktu malam Bilakah ia sedang tidur. Pemilik terdahulu telah berbuat demikian kerana isteri hamil dan mereka tidak mampu untuk menjaga ia lagi. Anjing mesti sudah jadi

    PELIK. Anjing Ini Tiap² Malam Tenung Pemiliknya Sehingga Lelaki Itu Tidur, Selepas Disiasat Rupa²nya...


    Datuk apabila ia bangun dalam perlindungan haiwan untuk merealisasikan bahawa pemiliknya telah dikhianati dan ditinggalkan ia. Sejak ia diisytiharkan, ia adalah bercerita bahawa kerana masa lalu, anjing itu tidak berani untuk tidur pada malam takut bahawa ia akan dihantar jauh seperti bagaimana tuan sebelumnya. Pemilik semasa pecah ke menangis atas pembelajaran cerita sedih di sebalik anjing itu.

    Selepas sampai ke rumah, beliau dibuang pagar di pintu bilik tidur beliau dan berpindah katil anjing itu ke dalam Bilik Tidur supaya ia boleh tidur bersamanya pada waktu malam. Beliau berharap bahawa dengan berbuat demikian, beliau dapat sekurang-kurangnya memberikan beberapa pengertian

    Keselamatan kepada anjing itu supaya ia boleh tidur nyenyak pada waktu malam. Kisah menyayat hati ini pergi virus selepas pemilik hantar pada media sosial. Netizens telah marah mengenai tindakan-tindakan pemilik terdahulu.

    "Anjing itu miskin akan tidak percaya lagi selepas dirawat dengan cara ini," kata seorang warga.

    "Bolehkah anda bayangkan perasaan anak apabila ia bangun dalam sangkar pada satu tempat tinggal haiwan?" komen warga lain.

    Jadi lelaki, sila jangan meninggalkan haiwan kesayangan anda dalam apa jua keadaan kerana anda bermakna lebih banyak kepada mereka daripada apa yang anda tahu.

    Sumber: www.worldofbuzz.com

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad