• Semasa

    Pilot Start Enjin Helikopter TAK NAMPAK Tiang Di Tepi. Apa Yang Berlaku Seterusnya Amat MENGERIKAN !! (5 Gambar)





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Allah Allah Allah camna pilot tu leh cuai. Memang ngeri . Bayangkan bilah helikopter tu tibai tiang keras. Korang mesti tak caya apa jadi kat helikopter tu. Jom tengok. Ada 5 gambar yang buat korang susah nak tdo malam ni........

    Pilot Start Enjin Helikopter TAK NAMPAK Tiang Di Tepi. Apa Yang Berlaku Seterusnya Amat MENGERIKAN !! (5 Gambar)


    Mesti ada yang tertanya-tanya betulkah penggunaan perkataan kemalangan terhadap sebuah helikopter. Ya, helikopter ini tidak terhempas, tetapi mengalami kemalangan di atas masalah kecuaian sendiri. Sewaktu menghidupkan enjin, juru terbang tidak perasan bahawa jarak helikopter tesebut sangat dekat dengan sebatang tiang di sebelahnya.
    1
    Oleh kerana itulah, helikopter tersebut berkecai sewaktu kipas mula berpusing. Jom tengok gambar di bawah ini. Kerana cuai, duit berjuta-juta terbang rugi huhuhhuuhu. KREDIT KHALIFAH MEDIA.
    2

    3

    4
    P.S – Akibat kecuaian yang tidak disedari, helikopter ini mengalami kemalangan yang mengakibatkan hampir 50% struktur badan rosak. Akibat pelanggaran ini juga ada yang mengatakan ia satu kemalangan yang paling bodoh. Walaubagaimanapun, sebagai seorang manusia, kita tidak boleh lari dari melakukan kesilapan.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad